ОБҐРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, РОЗМІРУ БЮДЖЕТНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ, ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ
ОБҐРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, РОЗМІРУ БЮДЖЕТНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ, ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ
1. Найменування: Виконавчий комітет Опішнянської селишної ради
2. Місце знаходження: вул. Перемоги, 3, смт. Опішня, Полтавська область, 38164
3. Код ЄДРПОУ: 42748063
4. Категорія предмета закупівлі: Товар
5. Назва предмету закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником: Робоча станція для оформлення та видачі паспортних документів, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус, з комплектом обладнання для зняття біометричних даних (параметрів) особи згідно коду ДК 021:2015 (CPV 2008) – 30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина)
6. Дата оголошення: серпень 2023 року
7. Процедура закупівлі: відкриті торги
8. Ідентифікатори в електронній системі публічних закупівель:
8.1. Ідентифікатор плану: UA-P-2023-08-07-002178-b
8.2. Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-08-07-007554-a
9. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: Згідно із технічним завданням. Зазначено у додатку 5 до тендерної документації.
10. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Обґрунтування посилання в тексті тендерної документації на торговельну марку, фірму, патент, конструкцію або тип предмету закупівлі, джерело його походження або виробника: посилання здійснюється з метою забезпечення поставки якісних товарів, робіт, послуг, які за своїми характеристиками не повинні бути гіршими, ніж в вищезазначених посиланнях. Додатково обґрунтовано наявністі в Україні сервісних центрів для гарантійного та післягарантійного ремонту зчитувачів відбитків пальців, планшетів для підпису, повносторінкових зчитувачів документів, з метою оперативного налагодження або технічного обслуговування товару, який є предметом закупівлі. З метою недопущення потенційного придбання товару низької якості або з ознаками фальсифікації документів та недопущення придбання товару з країн, придбання товару з яких заборонено у відповідності до ЗУ «Про санкції», умовами тендерної документації передбачено надання копії декларації відповідності на повносторінковий зчитувач документів, зчитувачів відбитків пальців, планшет для підпису
11. Строк виконання робіт: до 30.09.2023 р.
12. Очікувана вартість предмета закупівлі: 510000.00 грн. (п’ятсот десять тисяч гривень нуль копійок) (з ПДВ)
13. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:
На підставі проаналізованих комерційних пропозицій учасників рунку
14. Обґрунтування розміру бюджетного призначення: відповідно до бюджетних призначень
07.08.2023 р.