Опішнянська громада

Полтавська область, Полтавський район

ОБҐРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, РОЗМІРУ БЮДЖЕТНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ, ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ

ОБҐРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, РОЗМІРУ БЮДЖЕТНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ, ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ

 

1. Найменування: Виконавчий комітет Опішнянської селишної ради

2. Місце знаходження: вул. Перемоги, 3, смт. Опішня, Полтавська область, 38164

3. Код ЄДРПОУ: 42748063

4. Категорія предмета закупівлі: Товар

5. Назва предмету закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником: Робоча станція для оформлення та видачі паспортних документів, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус, з комплектом обладнання для зняття біометричних даних (параметрів) особи згідно коду ДК 021:2015 (CPV 2008) – 30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина)

6. Дата оголошення: серпень 2023 року

7. Процедура закупівлі: відкриті торги

8. Ідентифікатори в електронній системі публічних закупівель:

8.1. Ідентифікатор плану: UA-P-2023-08-07-002178-b

8.2. Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-08-07-007554-a

9. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: Згідно із технічним завданням. Зазначено у додатку 5 до тендерної документації.

10. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Обґрунтування посилання в тексті тендерної документації на торговельну марку, фірму, патент, конструкцію або тип предмету закупівлі, джерело його походження або виробника: посилання здійснюється з метою забезпечення поставки якісних товарів, робіт, послуг, які за своїми характеристиками не повинні бути гіршими, ніж в вищезазначених посиланнях. Додатково обґрунтовано наявністі в Україні сервісних центрів для гарантійного та післягарантійного ремонту зчитувачів відбитків пальців, планшетів для підпису, повносторінкових зчитувачів документів, з метою оперативного налагодження або технічного обслуговування товару, який є предметом закупівлі. З метою недопущення потенційного придбання товару низької якості або з ознаками фальсифікації документів та недопущення придбання товару з країн, придбання товару з яких заборонено у відповідності до ЗУ «Про санкції», умовами тендерної документації передбачено надання копії декларації відповідності на повносторінковий зчитувач документів, зчитувачів відбитків пальців, планшет для підпису

11. Строк виконання робіт: до 30.09.2023 р.

12. Очікувана вартість предмета закупівлі: 510000.00 грн. (п’ятсот десять тисяч гривень нуль копійок) (з ПДВ)

13. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:

На підставі проаналізованих комерційних пропозицій учасників рунку

14. Обґрунтування розміру бюджетного призначення: відповідно до бюджетних призначень

 

07.08.2023 р.

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Результати опитування

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь